Reprezentant Achizitii, Galati


Cerinte:

  • Experienta intr-o pozitie similara de minimum 2 ani.
  • MS Office si Google Suite la nivel avansat.
  • Capacitatea de analiza, raportare si munca in echipa.
  • Experienta si aptitudini in contractarea furnizorilor.
  • Cunoasterea limbii Engleza la nivel conversational.
  • Abilitati de negociere, comunicare si analiza.
  • Gandire analitica si atentie la detalii.

Responsabilitati / Realizari

  • Activitati  zilnice: 
    • Solicitare oferte, comparatia si negocierea costurilor cu diverse materiale
    • Intocmirea centralizatorului de oferte
    • Transmite necesarul de materiale (produs, cantitate, PU, valoare, observatii, departamentul care a intocmit referatul de necesitate, transport, modalitati plata) spre aprobare
    • Lansarea si urmarirea comenzii
    • Verificarea facturilor de la furnizori pentru conformitate cu comenzile lansate si livrate
    • Pentru comenzile sosite dupa ora 14, ajuta la descarcarea produselor, face receptia acestora
    • Identificare de noi furnizori si dupa caz solicitare mostre
    • Informarea furnizorilor privind neconformitati si probleme de calitate, cantitate, defecte, garantii si soluționarea problemelor
  • Activitati lunare:
    • Intocmeste rapoarte:
    • Centralizator  achizitie – totalizarea cheltuielilor efectuate pe diverse consumuri: condimente, materiale auxiliare, piese si utilaje, consumabile, material curatenie, servicii etc
    • Centralizator condimente: cantitate achizitionata pe fiecare condiment, pret mediu achizitie
    • Centralizator materii auxiliare: ambalaje, etichete, materiale igienizare, etc
    • Centralizator cutii Avensis: urmareste ce s-a livrat din comanda generala lansata de Directorul de productie
    • Actualizarea bazei de date cu noile contracte incheiate

Alte informatii

  • Ne extindem echipa si imbunatatim serviciile pentru furnizorii si clientii nostri.
  • Candidatul ideal pentru aceasta pozitie este  o persoana cu o experienta pe un post similar de minim 2 ani, in special in achizitii de carne, cu volume de sute de tone pe luna, de la furnizori romani sau europeni.
  • In cadrul Cinar invatam unii de la altii. Avem nevoie sa fii o persoana deschisa catre invatare continua, atenta la detalii, cu spirit de echipa, altruista si dornica de dezvoltare.
  • Programul de lucru va fi de 8 ore pe zi (08:30 – 17:00 – cu 30 de minute pauza de masa).

Vei raporta catre Managerul de achizitii, si vei lucra din biroul din Comuna Vanatori, Sat Costi.

Aplica si hai sa ne cunoastem!

Aplica acum

Aplica acum completand formularul de contact. Te vom contacta in cel mai scurt timp.

en_US